Kizlar arasında 15 gun oldu aslimda dogum yapalı ve basurum küçüldü icine grdi fakat halen ne oturabliyorum ne sirt ustu yatabliyorum kalcamsa baski yapiyo icine girdi ama icindeko kuculmedi heralde baski yapiyo ve rahmimde hssediyorum kalcama dokundukca yurumem bile farkli baski yaptığı icin içiniz de böyle olupda duzelen varmi tedavimi gormem lazım