demet1e 37+2 haftalık olduk ve benim iki gündür akşamları çok sancım oluyor normal mi bu ? Sezeryan olacağım gününü bekliyorum ilk çocuğumda Sezeryan oldum ama hiç sancı ne bilmedim. Bu kez baya Zorluyor bu sancılar beni .