Bende şuan 6.haftamdayim ve 1 haftadır da evde izoleyim covid testim pozitif çıktı:/ ilk baslarda cok eklem agrim vardi bide atesim oldu ama geçti cok şükür hafif atlatiyorun. Hamile olanlara ilac vermiyorlar bana kullanamazsın dediler. Henuz doktora bile gitmeden covjd oldum o yuzden doktora biseu de soramadik ama bebeğe bi zarari olmuyormuş