Angels-35 Bir isim postu da benden gelsin bu hafta kızımız olacağını ögrendik çok heyecanlıyım aklımda bir kaç isim var ama önerilerinizi alırım benim düşündüklerim inci öykü ceylin duru
Esraaelisa1 Angels-35 Ceylin, öykü güzel 👍 Benim kızımın ismi Elisa olacak 👧♥️ İlay Ece , Meyra , Nare , Asya Narin , Rosa Nil , Esila , Elizan , Meva , Neva
Fulyag Angels-35 2 hafta sonra doğumum olacak ama hala isim belirleyemedik 🤦🏻♀️ İnci ismi bence güzel 😌
gokcek07 Angels-35 ooo doğuma kadar o isim listesi kaç kez değişir ☺️ Sağlıkla gelsin evlatlarımız, benimde kızım olacak nasipse ne isimler koyduk ama 7.ayda nihayet karar verdik
Angelsmom Angels-35 benim de prensesim olacak nasipse 32+4 haftalığız. Adını Mihra Nil koyduk şimdiden adıyla konuşuyoruz kızımızla 🥰
Angelsmom Msydn6 Mihra İyilik sever, hoşgörülü, sevgi dolu, nazik anlamına geliyor. Bir de eşimin ve benim isimlerimiz M harfiyle başlıyor kızımızında öyle olsun istedik 🥰
Msydn6 Angelsmom ay ne güzel benimde eşiminde M harfi, oğluma ertuğrul koymuştuk şimdi ikinci cinsiyeti belli değil ama kız çok istiyorum bi yandan bende bakımıyorum Melisa veya Elisa ismi çok hoşuma gidiyor inşallah nasip olur 🤲🏼♥️🥰🌸