Ahsend49 Ben doğum yapalı 13 gün olacak nerdeyse ama hala kanamam var normal mi acaba . Birde kan cıvıltıcı kullanıyorum doktor dedi kullan diye oda yeni bitti acaba o yüzden mi dedim 🙄