Salihim Tsk ederim ben almanyda yasiyorm canm dun dr gitigimde beni korkuttu normal ev doktruydu gitigim bebegne simdi kasintinin zarari yok ama dogunca oledebilir dedi bana ben sok oldum
prensesim35 Salihim yok artık kuzenim hamileliği boyunca kaşıntısı vardı ve vücudu mahvoldu o ilacı al banyo yap iyice temizlen saçın ve yüzün hariç vücudunun heryerine sür 24 saat snra tekrar banyo yap hafta da bir tekrarla doktorum öyke demişti bi de iç çamaşırlarını tencerede kaynat ve ütüle geçer inş
Salihim Sonrasinda cildiyeye gittim yok boyle bi sacmalk dedi ilk gitigim doktorda turktu ikincisi alman bana krem verdi falan oyle kulandm bakalm merak etgm cevrenzde hamilelik donemnde uyuz olup dogum yapms arkdslarnz varmi
prensesim35 Salihim tabi canım dediğim gibi kuzenim hamilelik boyunca kaşıntısı vardı ve bu losyonu kullandı bebeğinde de hiç bi sıkıntı yoktu
Salihim Ay allah razi olsun senden insalah korkudan yemn ederim öldüm neden oyle deme geregis duydu diye