Ben 1,5sene önce doğum yaptim hastane cok iyi doktor doğuma girmiyor ebeler giriyor ve cok iyiler sanci odalari ayri dogumu sanci odasinda yapıyorsin sanci odasi temizdir ve hic bir sıkıntısı yok canim cok iyi bir hastane….dogumdan 3saat sonra odaya aliniyorsun yaninda refakatçi kadin gerekiyor o kadar