B23- en zor anim yoktu aslinda korkum sondaydi gene oyle . Bastan anlatayim belki sizinde oyle olur. Ornek veriyorum once ki gun sancim basladi 37 haftaliktim doktora gittim 1 cm dedi acikligin durdular vs. Ertesi gune kadsr hic uyumadim sabah yataga yattigim da pit diye bir ses duydum suyum patladi cok korktum tabi 🤦♀️ baya suyum akiyodu sonra hemen sedyeye yatirdilar beni uzerimi cikardilar sondami tkstilar ameliyata aldilar heryerimi sari suyla temizlediler surduler 5 10 kisi vardi biri kollarima biri ameliyat ortusu derken agzima bisey koydular midem bulandi ve bayilmisim ben 😁 uyandirdilar hersey bitmisti sedyeye getrdiler odaya yani gun icerisinde 3 kere karnima bastirdilar evet o cok agri yasiyor malesef sonra 8 saat sonra sonda cikti yuruyeceksin dediler evet biraz icim agridi gercekten beli cok dar bisey giy gobegin bingil bingil salalniyodu sonra yurudum gobegime bisey sardim orada ilk agri cok kotuydu ve ben o halle cocugu denizliye goturdum arabayla hastsydi ilk iki gun yurumekte zorlandim o kadar ama gecti 1 hafta icerisinde kalkerken falan zorlandim hafifledi zaten sonrada tamamen gecti dis tarafta dikislerim vardi ben kendim cikardim iki tanesi kalmisti o kadar ha kanamam da o kadar degildi 35 gunde bitti cok azaldi. Zaten benim bebis vefat etmisti. Simdi gene sonda ve o karnima bastirmalarindan korkuyorum o kadar dikisler geciyor iki gune ayaktasin emin ol hatta ogun hic yatma kalk bol bol yuru doktoruna guven benim birde irb hastaligim var psikolojik doktor geliyodu buyugunu yaptin mi hayir iki gun yapamadim ama gazimi feci cikardim ki cikaran br insan degilim 😁😁 rabbim hepimizin sezeryanini kolaylik versin gercekten inanin hepsi geciyor bol bol dua edelim