normal herkese zor geliyor bende yaşadım sonuç zorunlu sezeryan çabuk ayaklanıyırsun sorun o değil ama ameliyat yerin hep uyuşuk soğuk algınlığında aynı ameliyat ağrısı ağır kaldıramama ve iki yıl en az ara başka gebelik için sağlığın için ne olursa olsun normali zorlayın hiç belli olmaz ya kolay olursa