Folikasit18 Eski Türkçe isimlere bayılıyoruz. Oğlumun adı da öyle. Kızımıza kesinlikle Umay ismi koymak istiyoruz. Ama Umay Asya mı olsun, Umay Aça mı olsun sadece Umay mı?
Nrgsalp Folikasit18 3 unude koymayın bence hiç kulağa hoş gelmeyen kız isimleri gibi geldi baba .anlamlarini bilmiyorum ama hiç duymadım bu isimlerii
Ueslem1902 Folikasit18 evet canım 2 ismide kullanıyoruz eşimle beraber koyduk ismi Umay ismini çok istiyordu♥️Bence çok güzel bi isim bebeğinize koyarken bence hiç tereddüt etmeyin sağlıcakla büyüsün bizde eski türk devleti isimlerine batılıyoruz hayırlısıyla büyüsün❤️