honeybooble geçen hafta bende detaylıya girdim canım perinatologa gittim. Çikolata şeker filan yedim orda skntı yoktu ama girmeden 500 mllik su içmiştim. Doktorda dedi bida su içip gelme dedi tuvalete gönderdi beni. Su içinde idrarın varsa bebek aşagı iner düzgün görünmez dedi. Su içsende az iç. Şeker çikolara filan ye o zaman güzel gösteriyor heryerini