Sencann 32. Haftada benimde kontrole gittiğimde nst de sancılar çıktı yatışım yapıldı 2 gün kaldım ciğer geliştirici ve nidicart verdiler serumlarla falan sancılarım durduruldu şükür şimdi 33+6 olduk , korkma canım rahat ol seninde geçer inş muhtemelen bu haftalarda yalancı sancılarımız oluyor