nil_-32 Aşı kaçıncı haftada yapılıyor 16 haftalık olduk aile hekimliği çok ilgili değil arayıp çağıracağını sanmıyorum 🤦♀️
threestar nil_-32 20. haftada çağırıyorlar genelde ama benim doktorum 24’ten önce önermiyor yapılmasını
61Aysen nil_-32 20 haftada detayli ultraondm snra yapiyolr ilk dozu aramazsa siz arayip hayirlatin 20 hafta oduğunzda bni saglik ocagndaki ebe 19 haftada rutin muayneye çağırmıştı ozmn gun vermsti ayrintili ultraons girdiktn snrs aşi icn gel die
Kevserozhan Banada cocuğu hissetmeye başlayınca gel yapalım demişti sağlık ocağı 24. Haftada net hissedebildim birinci dozunu yaptırdım ikinci doz bir ay sonra yapılacak