Merhaba hanımlar ben 19 haftalık gebeyim geçen hafta ögrendim cinsiyetini malum sıra yok hastanelerde pandemi dolayısıyla erkek dedi doktor kısmı acaba erkek mi diye kendi kendine konuşuyorduzaten işgillenmedim değil erkek galiba dedi inşallah doğru görmüştür isim konusunda Bi türlü seçemiyorum yardımcı olun lütfen