Nur5580 canım ben geçirdim iki hafta oldu biteli ama benim aşırı zor du tat koku iştahsızlık boğaz ağrısı grip kemik ağrıları 🤦🏼♀️ Eşimde pozitif di ama onda biley yoktu o baktı bana afedersiniz o duş aldırıyordu hergün lavobaya o götürüyordu o kadar kötüydüm bebek gibi baktı bana allah ondan razı olsun 🤲🏻❣️ O olmasa belki daha da zor geçerdi bu hastalıkta moral motivasyon sevginin çok büyük önemi var öncelikle bunu bilin herzaman pozitif ve iyi hissetmeye çalışın bol su için c vitamini alın tek güzel haber bebeğe hiç bir zararı yok hiç korkma sadece ateşin 38.5 üstü olursa sıkıntı hemen ambulansı arayın 🤲🏻❣️ Birde iştahınız bile olmasa ne olur bişeyler yemeye gayret edin ben 10 günde 7 kilo verdim bu bebeğe zarar vermedi ama beni çok halsizleştirdi ateşiniz olursa parol kullanın günde 6-7 parol hakkınız var bunu doktorunuza yinede danışın bize hangi doktora sorsak bunda sorun yok parolla ateşinizi düşürün dediler öyle canım biraz uzun oldu ama umarım bilgilendirebilmişimdir 🙏🏻❤️