melissara Anneler bu durumu yaşayan varmı ? 13+2 haftalığım ve doktorum plesentamın aşağıda olduğunu söyledi daha sonradan düzelir mi ? Sanırım tek sıkıntı normal doğum olmayışı 🤷🏼♀️
Mhtpsahn_53300 melissara benimde öyle canım plesenta previa diyorlar 30.haftaya kadar dönme şansı warmış dönmezse sezeryan ama kanama we erken doğum riski warmış ilişkiyi yasakladı hareket etme dedi iş güç yapma bol bol istirahat et dedi doktorum
Tugce1803 melissara Fazla iş yapma, bolca dinlen. Tek sıkıntısı da o değil, inşallah yukarı çıkar. Ani kanamalara, erken doğumlara sebebiyet verir. Normal doğuma engeldir. Kontrollerini ihmal etme🙏🏻
melissara Mhtpsahn_53300 ilk gebeliğim doktorum kanama veya erken doğum riskinden bahsetmedi bende araştırmadım açıkçası bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim umarım öyle bir sıkıntı yaşamam 😌
melissara Tugce1803 inşallah yukarı çıkar. Sezeryan benim için önemli değil umarım kanama veya erken doğum olmaz 😌 teşekkürler.
Mhtpsahn_53300 melissara bidahaki gittiginde sorarsınız bi yarım war bide tam kapatmış olanı war asıl riskli olan tam kapatmış olması dinlenmeye çalışın bol bol o zamana kadar
melissara Mhtpsahn_53300 tamamen kapatsa uyarırdı sanırım kötü bişey söylemedi yarım kapatmış olarak düşünüyorum bebeğimin çok sağlıklı olduğunu söyledi ve 1 ay sonrasına randevu verdi 😌
Bbssra melissara benimde 12.haftada aşağıda dedi ama başka bişey demedi. Ayrıntılı ultrason da profesöre gittim rahim ağzını yarım kapatıyor kanama yapabilir ama dönebilir dedi. Şimdi 25 haftalık olduk hala aynı yatıyor kendi doktorumda şimdiye kadar dönmesi lazımdı inatçı çıktı bekleyelim bakalım dedi ama yürüyüş bile yapma kanama olmasın dedi