melegegebe devlet ücretsiz veriyor rapor ile.doktorunuza yazdırın,şeker ölçüm cihazlarının çogu aynı ölçer hemen hemen.yani kan testi gibi olmaz hiçbiri😊ben iki marka kullandım biri ime-dc biri optima.bunları ücretsiz raporla aldım ben ama tabi iki sene arayla.optima diğerinden daha doğru ölçüyor🌸bosuna para vermeyin önce deneyin sonra isterseniz değiştirirsiniz.