Selamun aleykum kızlar sonunda banada nasip oldu dogum hikayemi yazmak… Gelelim o gün yani pazar aksamına tvde sevdiğim diziyi izlyrdm yattıgım yerden baya bi ıslaklık hissettim bi anda hemen banyoya gittim ve iç çamasrm baya ıslanms degstrdm ama devamı hiç kesilmedi cocuk bezi koyup hastaneye gıttık gidene kadar feci sekilde ıslandı neyse hstaneye vardık bişey yok acılma vs sancı diye eve gndrdler geldik ama snrası devam etti sabaha kadar kac bez kac iç camasırı kac pjama htrlmyrm. Sancı cok az var devamı gelmyr hemen devlet hastansnde sevdiğim bi bayan doktora instagramdan yazdım cocuk enfeksyn kapacak cabuk diye gittim vehemen aldılar gebe servisine cıkardılar kndi sancını bklylm glmzse suni takarz dediler ikindin 5e kadar ne gelen var ne giden su gıtmeye devam ediyr bn korkyrm ☹️büyük ultrasona gtrdlr doktor boynuna 2kere kordon dolanms suyu azalms dedi yukarıya cktık doktor baktı ve acil sezeryana alalım demiş 7de alındım 7 35de kızım dogdu 3kere dolanms kordon dedi eyvah dedim öldü bebegim ama birden aglama sesi duydum ve on bittim aglamaya basldm korku acı o anlık btmsti ama sonrası tıtreme norkozun etkisi gecene kadar gecmedi bn felç olacam sandım cok kötüydüm rbbim kimseye yasatmsn. 3saat sonra yogun bakımındn cktım o sedyeden yataga aktarılmk ayrı bi kötüymüş bagrdm agladm Allahım o acıyı anltrkn bi kez daha yasadım ama şükürler olsun ablam yanıma gelince ve igne serumlar yapılınca düzeldim biraz. Şimdi elhamdülillah ikimizde iyiyiz mis kokulumla dua ettim hepnize rabbim o yolda kimseyi koymasn. Hayırlı kolay dogumlarnz olsun saglıcakla kalın Allaha emanet olun hakkınızı helal edin uzun oldu.