Esma98 eskiler hem kundaklarmış bizde öyle büyümüşüz mesela, uyuturken sallarken açıkcası eli kolu atılıp duruyor beneklerin ve çok sıçrıyorlar illaki ilk aylarda öyle oluncada kendilerini uyandırmasınlar diye yapılıyor diye biliyorum ben oğluma yapmıştım sallarken uykuya dalana kadar kundaklıyordum uyuyunca yerine koyuncada gebşetiyordum rahat etsin diye çok şükür öyle uyurdu alışınca hele kundaksız asla uyumazdı ille kumdak yapmamı isterdi şimdi bu ikinciyede yapıcam alıştırıcam inşallah🌸