Leylayunus ben yaklaşık 15-20 gündür öksürüyorum.sezeryan olacagım için ölesiye korkuyorum biran önce öksürüğümün bitmesi icin dua ediyorum.yoksa öksürürken dikişlerimin acısından duramam biliyorum😞herşeyi denedim ben balmış zencefilmiş,karabiber ile karıştırılmış balmış,bu siyah turp icine konulan bekletilen balmış offf neler neler denedim bir bilsen 🤦🏻♀️🤦🏻♀️Sıcak sudan limondan midem bulandı artık.doktora gittim kulak burun bogaza.reflüden kaynaklı bogazım tahriş olmuş.buda öksürük yapıyormuş.reflüyü gecirmeden bogaz tahrişim iyileşmeyecekmiş.sonra birde öksürürken yan ağrılarım basladı her öksürdügümde ciğerim cıkacakmış gibi bıcak batması gibi ağrılar🤦🏻♀️🤦🏻♀️Kadın doğum doktorum kreval öksürük şurubu verdi oda işe yaramadı.en son pastil aldım onunda faydası olmadı.bu olips şekerler var ya hani siyah olanlar en acıları.işte onlar en büyük çarem oldu.birde eşim bitkisel bir boğaz spreyi aldı tadı oldukca acı.nurse harveys profort.ballı doğal bir karışım sprey.onu kullandım şak diye kesiyor öksürüğü.tekrarlıyor öksürük ama öyle katıla katıla değilim artık😊😊uzun oldu kusura bakma ama insan yaşamadan bilemez ben cok cektim çoookk🌸🌸