Kızlar bebeğim için bir doktor 11. Haftada kıza benziyor Ama bu haftalarda genelde yanılıyorum demişti 14. Haftada başka bir doktor da kıza benziyor ama alışveriş falan yapma dedi bense erkek hissediyorum şu an doğuda görev yaptığım içinde imkanlarımız kısıtlı böyle bir durum yaşayıp cinsiyeti değişen oldu mu ne zaman netleşir cinsiyetimiz 🙏