Haticetalan Kızlar reglim 24 üydü ve düzenli adet görüyodum olmayınca test yapayım dedim resmi buraya yüklemeye çalıştım ama yapamadm negatif çıktı kan vermeli miyim yoksa biraz daha beklemeli miyim ?
KutsalAnnelik Haticetalan Benim 7 gün geciktikten sonra ancak silik çizgi çıktı ilk günlerde hep negatif çıkmıştı
_hasret- Haticetalan Haticetalan adetinin gecmesini bekle canim belki gec dollenme olabiliyor teste silik bile olsa varsa cikiyo ama kan testi en onemlisi
Haticetalan [url=https://hizliresim.com/6Q8I2b][img]https://i.hizliresim.com/6Q8I2b.jpg[/img][/url] yüklendi mi bilmiyorum ama zaten negatif çoğu kişide silik olsa bile çıkıyor hayırlısı diyelim
Ezgi1990 Haticetalan benim de aynı böyle canım kime sorsam bu ay gecikmiş adeti. Mevsimsel bir şey herhalde 🤷🏻♀️