Merhabalar. 4 gündür aşırı baş ağrısı şikayeti ile acile gittim. Kan ve idrar testi yaptırdım. C reaktif protein sonucum 9.7 çıktı. Bu sonuçtan anlayan var mı acaba? Doktor enfeksiyon var dedi ilaç yazdı. İdrarda protein kaçağı olayına giriyor diye endişelenmeye başladım.Bir de idrar analizinde 3+ yazan bir bölüm var.