Melikeblnk ben taktırdım canım korkulacak bir şey değil, erken doğum riskine karşı kadın doğumcum iğne yaptı aynı gün ve progestan fitil verdi onu kullandım, stent takılması da kısa sürdü belden aşağı uyuşturdular sonrasında aynı gün içinde hastaneden çıktım