242424e Merhaba sevgili anneler, bebek telsizi olarak kullanıp memnun kaldığınız markalar var mı? Önerilerinizi bekliyorum.
Gulbeste 242424e ben telsiz yerine xiomi nin 360 derece kamerasını öneririm hem fiyatı uygun hemde telsizden daha başarılı yoksa sürekli hışırtılı sesinden uyandı uyanacak modu hoş olmuyor
Eceunverkanra 242424e Ben philips avent’inkini kullaniyorum cok cok memnunum. Cizirtisiz ve çıt cıksa hemen net bir şekilde duyuluyor.
242424e Gulbeste onu telefondan takip etmek gerekiyor diye biliyorum yanılıyor da olabilirim. O yüzden uzak durdum biraz sürekli telefonda açık durması mı gerekiyor?