Kbrayldrm Evet ya bende 5 yıl önce çektirdim çektirene kadar öldüm öldüm dirildim eşim hatta sakin ol sanki açık kalp ameliyatına giriyorsun dedi 😁😁 çektirdikten sonra bumuymuş dedim korkan varsa kesinlikle korkmasın adet sancısı bile daha fazla yani