Melek-dmr34 canım ben ilk oğlumdan tecrübe kazanarak hazırladım çok kananam olmuştu üst yetişmemişti 😃 3 tane pijama takimi koydum gecelik tercih etmedim çünkü sevmiyorum pijamaların 2 si önden düğmeli biri normal, 2 tane emzirme atleti koydum kış olduğu için sutyen tercih etmedim, 4 tane kilot koydum 3 tane çorap, deepend koydum, normal ped koydum göğüs pedi koydum yün yelek koydum, hastaneden çıkarken giymek için giysi, yastık kılıfı, tek kullanımlık peçe, kişisel malzemelerim kolonya maske vee lohusa tacim ve terliğin var ayrıca süt artırmak için hipp marka anne sütü artırıcı çay koydum bardağım kasigim 😃 son olarakta gogus pompası koydum göğüs kremi ve kalkanı almadım çünkü ilk oğlumda yara sorunum olmadi eğer bunda olursa ona göre alırım dedim biraz uzun oldu umarım fayda sağlarım