Bayanlar bugün kan sonucum çıktı hamileymişim 5hafta 5günlük dedi doktor. Kesemde göründü normal dedi kese boyutu falan ama içini göremedi daha erken dedi pazartesi tekrar gidicem bakilcak keseye gelişme olmuş mu diye sizce 6 haftaliga kadar gözükür mu bebek