Herkese merhaba anneler 👋🏻
Bu Demir ilacını kullanıp ishal olan var mı ?
ilacın prospektüsünde tam olarak şu yazıyor yaygın yan etkileri ishal , karında rahatsızlık , kabızlık , bulantı - kusma vs.
Tedavi sırasında demirden kaynaklı dışkıda koyulaşma görülebilir !
Sizde yaşadınız mı benzer şeyler ? Devamında geçiyor mu süreç nasıl işliyor ? Bugünde geçmezse tekrar doktora gideceğim belli ki dokunuyor ilaç ☹️