Gulten94 4+5 hamileyim bugün belim ve karnım çok agrıyor.. Agrı uyutmuyor bile. Kontrolümüz.cuma günü. Doktora da ulasamadık bir sorun yoktur de mi?
Nesrinudun Gulten94 ilk zamanlar bu ağrılar normal benim lekelenmeler ve kanamamda olmuştu endişelenme