Sizi korkutmak istemem ama arkadaşlar ben ilk bebeğimi kaybettim 10 haftalıkken benimde kahverengi akintim az bişey olmuştu yerleşme akıntısı falan soylendi sonra doktora gittiğimde bebeğim olmuştu o yuzden her ne olursa olsun en ufak bir şeyde doktora gorunmenizi tavsiye ediyorum çok şükür şimdi 2 hamileliğimkizimla 29 Haftalık olduk🙂