Ebyct bende Avustralya da yaşıyorum sadece ben eşim ve oğlum. Kimsemiz yok burda. Oğlum 12 aylık iken hamile kaldım 2.bebeğime. Ama bir an bile tereddüt etmedim, çünkü ben kendim bizzat tek evlat olarak büyüdüğüm için kardeş sevgisi nasıl birşey merak ederek yaşadım hep. İşte bu sebepten evladıma bir kardeş hatta ikizi gibi kardeşi olacağı için çok sevindim. Eşimde öyle kendisi 3 kardeş ve kardeş başka dedi oğluna sarıldı. Şimdi oğlum 19 aylık oluyor Ben 37 haftalık kızıma hamileyim. Herkes ikiz gibi büyüyecekler yarın boyun kadar olduklarında iyi ki dünyaya getirdim diyeceksin der, ki bence haklılar. Ne kadar şanslıyız ki yalnız olduğumuz yerlerde Allahım bizlere evlat veriyor,ailemizin büyümesini nasip ediyor. Sanki ilk defa hamile kalmışım gibi heyecanlıyım,evin içinde telaş . Kıyafet alışverişi , evin içinde yeniden bir süt bebek kokusu. Hayali dai muhteşem. Allahım herkesin gönlüne göre versin. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın