Msydn6 samet allahın sıfatlarından oldugu için ve rabbimiz eşsiz ve tek oldugu için bu sıfatlarla bir canlının cagrılması uygun degil. bu nedenle kulu anlamıma gelen abdul ekini kullanmak gerekiyor örnegin ‘rahmanın kulu’ gibi olmalı ancak nisa kadın demek. Tek basıma kadın anlamında koyabilirsiniz. Hayrunnisa koyarsanız örnegin hayırlı kadın anlamına gelir ama illa tek kalmaz diye bir sey yok. Sametle kıyaslanmaz.