Peyzaj Silasila https://imgyukle.com/i/IciXz8 https://imgyukle.com/i/Icihuo https://imgyukle.com/i/Icicfj bunda belli mi cnm
Nofa Mihramymn Bilmiyorum ki canım %70 erkek diyorum ben dedi pozisyonu tam iyi değil falan hala merak içerisindeyim gerçekten
Peyzaj Mihramymn canimmmm bana da bakar misin 🥰 https://imgyukle.com/i/IcF7kN https://imgyukle.com/i/IcFwee https://imgyukle.com/i/IcFd1q https://imgyukle.com/i/IcFAHP
ZehraMelek Nofa bana da ilk erkeğe benziyor dedi.En son gitmemde % 90erkek dedi.Hep bi dahaki gelişine netleşir diyor.Zaten odaya girmemle çıkmam bir oluyor
Nofa ZehraMelek evet ya kızdır ya erkek niye yüzde veriyosun aşırı sinirleniyorum bide ne hevesle gitmiştim seninkine ne dediler en son
Sena1993 Ben 12. Haftadayım ve cinsiyetin erkek olduğunu öğrendim. 2 hafta sonra netleşicek tabi ama… 15. Haftada söylemesi gerekiyor bence.
Sevgi1995 Peyzaj ikincide resimdekinden kıza benzettim hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Gldrn Gldrn bebeğim burda 12 haftalık şuan 16 dayım ama hala ogrenemedim doktor sadece koza benziyor diyor siz ne dusunuyorsunuz☺️
Demirxxy https://imgyukle.com/i/I5U0sA Banda doktorum bugün kıza benziyo gbi ama.net değil dedi. Bakar msnz bi lutfeb