Afromom Adetime 4 gün var 7 gün varken test yaptım negatif çıktı şimdi bi test daha aldım normal testlerden şimdimi yapmalıyım bekliyeyimmi
Aysenursarikaya12 Afromom bence bekle canım zaten 4 gün kalmış daha kesin olur 😊 inşallah güzel haberler alırsın
Dmlky80 Afromom canım ben 6 gün gecıkınce yapmışdım o zman bıle negatıf cıkmıstı 10.günde silik çızgı cıkmışdı bence gecıkınce yap
SerpilAVCI Afromom bence bekle canım , ben adetime 3 gün kala yapmıştım tek çizgi idi , adet gecikmesinden 2 gün sonra tekrarladım çift çizgi olmuştu, biraz daha bekle
Nisan30 Afromom bence de bekle benim adetim 7 gün geçti hala test yapmayı düşünmüyorum 🙈 erkenden öğrenmek istemiyorum
Seva_sevaaaa Afromom 6 gün varken negativ çıktı 4 gün kala pozitiv asla umudunuzu kesmeyin 1 gün bile sonucu değiştiriyor
SerpilAVCI Afromom İnşaallah umduğun gibi çıkar canım , Allahım gönlüne göre versin , Rabbim kucağını boş bırakmasın, testten sonra inşaallah iyi hayırlı haberlerini alırız 🤲🏻
Happybabyyy Afromom bnm adete 2 gun kala normal gebelik testinde cok silik cizgi cikmisti. Hatta oyle silikti ki telefonun flasini tutup gordum. Hemen kan verdim beta hcg 9 du. Cok yeniydi yani. 4 gun kala idrar testinde cikacagini pek sanmiyorum ama kanda cikabilir. Ne kdrdir istiyosun bebek?
Happybabyyy Afromom 1 2 gun daha sabretmeye calis. Kan verirsin. 4 gun cok erken. Allah gonlune göre versin insalah