Bende de çıktı iki kez ultrason çekindim en son ürolojiye gönderdi doktorum oda çekti kum döktüğüm için böbrek zorlandığı için genişleme olmuş böbeğimde ama üroloji şuan sorun yok genişleme durmuş ama taş var dedi öyle yani gebelikde görüyoruz böyle şeyler dedi