Doktorum gebelik zehirlenmesinden şüphelenmişti ve 24 saatlik idrarımın sonucunda azda olsa protein kaçağı çıkmış. Tansiyonum hep 10-6, 11-7 çıkıyor. Böyle bir durum yaşayan varmı ? Çok riskli bir durummu bu ? Bebeğime bişey olurmu çok korkuyorum. 30+4 günlüğüz.