KkubraKkubra44 tabi ki de yapmadım kimseyi de kabul etmicem ortalık malum, ki normalde de olsa kimsenin boğazını düşünecek değilim doğum yapan benim bi zahmet onlar yapıp gelsin 😊 ama tabi kendim için buzluğum daima hazır orası da ayrı konu, 39 dayım bu arada sağlıkla gelsin evlatlarımız