Kızlar ayın 19 da kalp atişlarını duydum bugün ayın 27 si ve benden devamli kan geliyor kızmızı geliyor azcık sonra kahve rengi doktoruma soruyorum sorun yok diyor istanbulda doktorum devamli yazısıyoruz ama yinede korkuyorum progestan hem hapı hemde ignesi oluyorum hergün böyle birsey yasayan varmı aranızda korkudan uyuyamıyorum