BrcCntkn gebelik boyunca bütün duygu yoğunluklarım had safhadaydı benim😅 ilk 3 ay eşime gıcık oluyordum herşeyi gözüme batıyordu adamcağızın. 4. Aya girdikten sonra da aşııırıı düşkün oldum işe gitsin bile istemiyordum hep yanımda olsun hep benimle ilgilensin diyordum. Şimdi 9.ayımdayım doğum heyecanıyla korku karışık. Yani yaşanan tüm duygular kesinlikle hormonlarla alakalı🥰