Ben bu tavşanlı isimli tulumlardan yaptırdım 10luhastane cikisi. Acaba ilk hemşireye bebege giydirmesi için onu mu versem yoksa normal bir takim mi versem. Çünkü bebek ilk dışkısıyla üzerini çok kirletiyor diye duymuştum bir kaç kişiden. Sizler nasıl yapicaksiniz.