Hzladm benim ilk hamileliğim ikizdi.annem ikiz oldugu icin genetikti sanırım.benimki bir aylıkken degilde 8 haftalıkken düştü.o gece saat 4 gibi tuvalete gittim.yoğun bir kanama yasadım bir kaç parca düsürdüm lavaboda.sabaha kadar oturup ağladım dedim gitti bebeklerim😞😞sabah 8 de dayandık doktorun muayehanesine.heme ultrasona aldı,bir tanesi tutunmuş kalbi atıyordu😊hastaneye yatışım yapıldı bir hafta kaldım.kanamadan dolayı.ama cok sükür kızım benimleymiş.🤲🏻🤲🏻