Yarın 37. Haftama gireceğim inşallah normalde son haftalar bebeğin hareketleri yeri daraldığı için yavaşlarmış daha az olurmuş ama benim aksine hareketleri iyice arttı hatta çok çok fazla arttı sanki hiç uyumuyor gibi. Hareket etmesi güzel bir şey ama bu haftalar şaşırdım bu kadar hareketli olmasına. Bu haftalar da olan anneler sizin bebeğinizin hareketleri de arttı mı azaldı mı?