B_isik Merhaba kızlar ben 2 aylık hamileyim ama karnım belli oluyor ya çok erken değil mi bana mı öyle geliyor
Sermec27 B_isik canım gebeliğin ilk 2 ayı cok gaz olur şişkinlik olur en erken 17 18 gibi belli olur karın şu an bebeğin en fazla 2 gr 2 gr bebek kendini ne yazık ki belli edemez 🥰
B_isik Yok ya ben o gaz aşamasını atlattım çok şükür 11 haftalık oldum önceden evet gaz olunca karnım inip çıkıyodu ama 2 haftadır gitmiyor karnım zaten sürekli hareket halindeyim bilmiyorum
Sermec27 B_isik 11 için de erken canım 8 10 gr bebekte kendini belli etmez 17 den önce biraz zor canım 🥰