dilanabrinc 6 aylık hamileyim şampuan olarak önerebileceğiniz hangi şampuanlar var siz hangisini kullanıyorsunuz?
halitefe dilanabrinc mustela kesinlikle canım alternatif ürün ararsanda Instagram da mühendisinoğlu diye bir sayfa var orda içeriği te iz olanlar liste halinde var ordan da bakabilirsin
Merinosunannesii Krmasl hamileliğimi öğrendiğimden beri losyon şampuan pişik kremi bez ıslak mendil ne varsa araştırdım daha 13 haftalıgım 😂😂
Nobody Çocuk alerji uzmanı ve dermatolog tanıdıklarım mustela ve biodermanın ürünlerini öneriyor özellikle ☺️
Fulyag dilanabrinc Mustela kullanıyoruz temiz içerikli ve memnunuz minorisi de çok öneriyorlar şimdi de ondam aldım deneyeceğim bakalım 😌
umutcuk Kizlar mustela ve bubchen’in 450-500 ml saç ve vücut tek olan şampuanları 6-8 ay arasında gidiyor(yazın 6 kışın 8 ) o sebeple de aylık bazda 10 TL civaro buluyor. Böyle düşünüp dogalini alin
Nssyclk Ben de araştırmalarım sonucu Mustela ve Sebamed diyorum. Fiyatı biraz daha uygun olduğundan Sebamed aldım.