iki2MelekAnesi00 asiye hanımla başladım derya hanıma döndüm. Asiye hanım bana soğuk ve daha az detay veren anlatan bir doktor gibi geldi, ve bir önemli meseleyi atlamıştı benim için travma olmuştu. Ben ilgisiz buluyorum uzun süre kaldım onda. 32. Haftamda derya hanıma geçtim çok güleryüzlü pozitif bebekle ilgili herşeyi sen sormadsn söyleyen bir hanım. Normal doğum taraftarı, 1 cm açıklığım var 2 haftadır tekrar muayene etmedi bebeğini rahatsız etmeyelim kendi sancısıyla gelsin diye. geçen hafta doğum başlatsın istedim, sezaryene dönme ihtimali var, sen bunu istemiyorsun kul hakkına girmek istemem biraz daha sabret diyerek bsna moral verdi. Öyle yani bakalım derys hanım diyorum