31 haftalık olduğumuz günün gecesinde yani pazar günü inanılmaz ishal ve gaz sıkışması yaşadım. Dun ise hem ishal hemde ilk haftalarda olduğu gibi mide bulantısı yaşamaya başladım. Corona olabileceğinden supheleniyorum. Bilen yasayan varsa beni aydınlatabilir mi ? 😔😔