Merhaba sevgili anneler uzun zamandır burdayım hamileliğimin başından beri bulantilarla başlayan sorunlar halsizlikler derken en son kanamalar ve sancılar eklendi erken doğumdan hep korktum hep burda kendime teselli aradım hep ama ne yazikki benim bebişim herşeye rağmen 31 hafta dura bildi bir anda artan kanamalar bir anda gelen su apartopar sezeryana alındım ikinci keZ sezeryan olmama rağmen yine de ufak tefek korkular vardı neyse ki hepsi boşaymış spinal oldum okadar rahat geçti ki kesinlikle ne acı ne ağrı hissetmedim ama benim sezeryan 3 saat sürdü suan hastanede 2.gunum bir muddet daha hastanede kalicam benim iç organlarim yapışmış ve iç kanqma başlamış doktor çok zorlandi hatta takviye doktor çağırdı direnlerim var sondam var zaten sonda bir muddet benimle olucakmis bu kadar soruna rağmen sezeryandan korkan anneler hiç korkmayın sadece ilk ayağa kalkarken biraz canınız açıyor ama öyle dayanilmicak birşey değil spinale gelince inanın bana damar yolu açılırken daha çok canınız açıyor kesinlikle hissetmiyorsunuz bebeğim kuvezde dualarınizi bekliyorum guzel anneler inşallah butün anneler bebişlerine sağlıkla kavuşurlar uzun oldu biraz hakkınızı helal edin🤲🥰