Kızlar bu benim üçüncü doğumum olucak inşallah ama ikisininde suniyle doğurdum kendi sancimi bilmiyorum o yüzden size sormak istiyorum dün geceden beri geçmeyen bı karın ağrım var sanki âdet olucakmisim gibi şiddetlenmiyo ama gecmiyoda bide bebeğimin iki gündür hareketleri yavaşladı şu an 38.5iz sizce akşam gitsemmi 🤔