Kızlar bebeğimin cinsiyetinin kız olduğunu öğrendik Allahın izniyle. Gelelim meseleye. Ben simay ismini çok seviyorum ve düşünüyorum. Ama eltimin bebeğinin ismide miray kayınvalidemin isminin yanında miray ismini eklediler iki ismi var bende simay düşünüyorum. Hep istemişimdir ama o benden önce doğurdu ve miray ismini koydu şimdi benzer isimler diye vazgeçmek de istiyorum bir yandan ama simayı da seviyorum ooof napayım 😑 Bu yüzde asya veya erva isimlerini de düşünüyorum artık ne hikmetse simaydan da vazgeçemiyorum. Siz olsaydınız napardınız sadece fikir alıcam.